Reeducacions psicopedagògiques
Intervencions psicopedagògiques dirigides a nens i a joves per millorar en aquelles àrees en que es tenen dificultats a nivell acadèmic.
Poden ser individuals o grupals i l’objectiu principal és potenciar les habilitats de cada un, donant estratègies i recursos per aconseguir autonomia i millora en el rendiment escolar.
A qui va dirigit?
· Dislèxia, disgràfia i dicalcúlia.
· TDAH (Trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat).
· TEA (Trastorn del espectre autista).
· Baixa autoestima i motivació.
· Mala conducta envers les tasques escolars.
· Altes capacitats.
· Nens/es amb problemes per organitzar-se i planificar-se.
Què es treballa?
· Adquisició, augment i millora d'aquelles habilitats necessàries per l'aprenentatge.
· Recolzament en aquelles matèries en les que existeixen dificultats.
· Dificultats concretes en: lectura, escriptura, comprensió lectora, càlcul i raonament matemàtic.
· Adquirir o millorar els hàbits i tècniques d'estudi.
· Preparació pels exàmens.
· Millorar la conducta davant tasques escolars.
· Potenciar l'autoestima i la motivació davant l'aprenentatge escolar.
· Organització del temps d'estudi, maneig d'agenda i tècniques d'estudi.
Duració
Les sessions son d’una hora (grup o individual) i en funció de les dificultats es recomana un o dos cops per setmana.